תפריט ניווט

חוות דעת על ד"ר שאלתיאל השתלת שיער

אולי גם זה יכול לעניין

למרות העובדה כי השתלת שיער הנה אחד מהדרכים המקובלות והיעילות ביותר לטיפול בהתקרחות ונשירת שיער הרי שגם בתחום זה יש לבדוק היטב את מי בוחרים כמנתח פלסטי וזאת על מנת להגיע לתהליך ללא חששות או לבטים ולהרגיש כי אתם נמצאים בידיים טובות שיובילו אתכם לעבר המטרה: להיפטר אחת ולתמיד מהבעיה האסתטית ממנה אתם סובלים ולזכות בתוצאה משביעת רצון, אמינה וטבעית, במידה רבה ככל האפשר.

גם אני, כמו גברים רבים אחרים שסבלו או עוד סובלים מנשירת שיער, יודע לספר עד כמה מדובר בבעיה אסתטית מטרידה ועגומה שמשפיעה הן על התחושה הפנימית והן על המראה החיצוני שנפגע באופן מהותי מכך. מייד כאשר גיליתי ששערות ראשי נושרות לאיטן הבנתי שגם אני חלק מהסטטיסטיקה שאומרת כי שני שליש מהגברים סובלים מנשירת שיער על רקע גנטי.

למרות גילי הצעיר יחסית הרי ששיער נושר ומראה מקריח מקנה לי, שלא בצדק, מראה מבוגר שאינו אטרקטיבי כלל וכלל. למרות כל ניסיונותיי לטשטש את אזורי ההתקרחות בין אם על ידי חבישת כובע לראשי או תספורת קצוצה הרי שמגיע השלב בו ניתן להבחין בבירור כי אני סובל מהתקרחות שחייבת לבוא לידי טיפול וכמה שיותר מהר, יותר טוב.

ידע בהשתלת שיער, זה כוח
מאחר ואני לא אוהב לגשת לכל עניין מבלי לדעת עליו כמה שיותר החלתי לברר אודות הדרכים המקובלות לטיפול בנשירת שיער. שיטוט באינטרנט הביא לידיעתי מגוון של דרכים לטיפול כאשר הבולטים שבהם טיפולים תרופתיים וטיפולי השתלת שיער.

התחלתי לחקור ולשאול כמו תלמיד טוב אודות היתרונות והחסרונות של כל שיטה ואף פגשתי בכמה מחבריי שהמליצו לי הן על טיפול תרופתי שסייע להם והן על השתלת שיער אצל ד"ר שאלתיאל.

מבירורים שערכתי התברר לי כי בניגוד להשתלת שיער חדשנית המבוצעת בימינו, טיפולים תרופתיים מלווים בתופעות לוואי ויעילותן מוטלת בספק אז החלתי ללכת על כיוון השתלת שיער שכן לדעת כולם מדובר בשיטה הכי אפקטיבית במלחמה נגד נשירת שיער.

ד"ר שאלתיאל הרופא המומלץ להשתלות שיער
לד"ר שאלתיאל שיטה חדשנית להשתלת שיער שאינה כרוכה כאבים, צלקות או תופעות לוואי וזאת בניגוד להשתלות שיער קודמות שבוצעו בעבר וסיפקו תוצאות שאינן כה טבעיות ואמינות.

בנקודה זו הבנתי כי הפתרון לבעייתי הולך ומתקרב שכן איני מעוניין לעבור השתלת שיער שאינה מוצלחת או כרוכה בכאבים או צלקות שיסגירו את העבודה כי עברתי טיפול לצורך פתרון הבעיה האסתטית ממנה סבלתי.

כאשר פגשתי את ד"ר שאלתיאל הבנתי מדוע הוא מומלץ בתחום. מדובר ברופא כה מקצועי, אמין ובעל שם בתחום זה שהרגשתי שאני נמצא בידיים הכי טובות שאפשר לבקש. הרופא הסביר לי על המהלך הצפוי בהרדמה מקומית שאורך מספר שעות ובו נלקחים זקיקי שיער מאזורים תורמים ומועברים לאזורים בהם חסרים במידה ניכרת זקיקים אלה. שם הם ימשיכו לצמוח בתבנית גדילה תקינה שיבטיחו לי את המראה האחיד, הטבעי והמלא שכה רציתי.

לבסוף, עברתי השתלת שיער אצל ד"ר שאלתיאל שהתבררה כמוצלחת במיוחד ואז הבנתי: לא כל רופא הוא באמת מומלץ אלא אם כן עומדים מאחוריו שנים רבות של ניסיון וסיפורי הצלחה רבים במיוחד.

ד"ר אבנר בן שושן
ד"ר יצחק מאייר